fredag den 22. april 2011

Første vagt i servicecenter

En lille historie fra det virkelige liv: I dag stod jeg op kl. 08.20, da jeg skulle møde 09:45. Åhhh det var en lang dag. Men det var betydeligt meget bedre end i tirsdags. Kort før vi lukkede servicecenteret kom der en dame hen og spurgte hvorfor hendes 2. dags billet kun var gyldig en uge frem (Det er d. 21 i dag), og inden jeg overhovedet nåede at svare hende blev hun pludselig meget vred, og forlangte at tale med overordnede når nu vi reklamerede med at billetten var gyldig to uger frem. Da hun endelig var faldet ned kunne jeg jo så (pænt selvfølgelig) forklare hende at den 29. maj er om over en måned. Det vil sige at hun altså får 3 ekstra uger, udover hvad vi reklamerede med, til at benytte sin billet i. Gæt hvem der var flov.... 


Men ellers er servicecenter egentlig et meget godt sted at stå, selvom folk kan være utroligt utålmodige, ubehøvlede osv. så er der jo nogen der skal tage sig af dem, og det har jeg det egentlig nice nok med, man kan jo altid grine af det bagefter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar